Thursday 2 August 2012

Apa yang Dimaksudkan dgn ASB Loan?? Dan apakah kelebihannya??

salam pada semua, ni first blog aku...hehe..Tetibe je nak berblog2,,Almaklumlah nak bg info pada anda semua pasal ASB loan ?

Ok..first sekali aku nak terangkan sikitlah pasal Amanah Saham Bumiputera atau lebih sinonim dikenali dgn singkatan ASB..anda tahu x ASB tu apa? ASB adalah satu amanah saham khusus untuk orang bumiputera especially pada org2 melayu kite sendiri untuk membuat simpanan..lebih kurang bank la jugak kan,,tapi kalau kite menyimpan di dalam bank xbyk la dividen yg kite dapat hanya sekadar lebih kurang3% setahun..Tapi kalau anda simpan dalam ASB,,maka anda akan diberi dividen 7.65% + bonus 1.15%..So total anda dapat sekitar 8.9% setahun,,banyak tu !!! :)) let say la korang simpan RM200 sebulan dalam ASB,,maka setahun anda dah kumpul sebanyak RM2400,,klo campur dengan 8% tersebut iaitu RM192,,so adalah saving anda RM2592, ok lah jugak kan dari xde..:)))... tapi sampai bila nak berkembang duit tu ek??? lambatnye dah berbukit duit tu,,hehe xpe,setiap masalah ade penyelesaiannye...


Ok sekarang aku terangkan pulak pasal ASB loan dari CIMB..Sebab tu lah bank skang offer loan pada org2 melayu kite,,nak suruh kite menyimpan,,nak suruh kite beringat pada hari tua..so dah pencen nanti, adalah la jugak harta selain dari wang kwsp..cukup utk kite menunaikan haji,,pergi bercuti,,simpanan untuk anak atau pembelajaran mereka,renovate rumah,, dan macam2 lagi yg boleh digunakan dari simpanan dari ASB ni..
So let say kite loan dari CIMB bank sebanyak RM50,000.. lepas je diluluskan,, duit RM50,000 tersebut akan terus dimasukkan ke dalam simpanan ASB anda..wow,,terus banyak simpanan kite dalam ASB kan,,klo biar je duit tu sampai berpuluh tahun,,berapa lah agaknye jumlahnye kan?heeee..nanti aku terangkan berapa jumlahnye..! sabar2!.
So kalau anda dah pinjam dari CIMB,,pandai2 la byr balik monthly nye yekk,,jgn buat2 lupa pulak hehe..so klo loan RM50,000 yg anda loan,, monthly yang perlu anda bayar pada CIMB adalah sebanyak RM291 sebulan,,xtermasuk insuran,,klo masuk insuran anggaplah total monthly anda sebanyak RM300..so anda bayarlah RM300 tu sepanjang 25 tahun yg dijanjikan,,so pengiraannye RM300*12*25=RM90000! wow banyaknye CIMB bank amik,,?? biaselah interest 4.95%,,:) hehe..tapi anda perlu tahu Loan yg kite pinjam dari CIMB tu kan dah dimasukkan dalam ASB,,RM50,000,so lepas setahun duit anda da berkembang jadi RM54,000 selepas campur dividen tersebut,,saya assume 8% je...tahun ketiga simpanan anda dah jadi RM58,320,tahun keempat dah jadi RM62,985.60,tahun kelima dah jadi RM68,023.80...cepatnye duit bertambah kan?hehe...so at the last of 25 years,,simpanan anda dalam ASB telah tersimpan sebanyak RM342,000.00...


Mak aihh! banyaknye??hehe yes...perlu diingatkan aku cuma assume dividen 8%,,padahal 8.8%,,so mungkin akan dapat lebih banyak lagi...so jumlah yang anda dapat sebanyak RM342,000.00,,modal yang anda keluarkan sepanjang tempoh pinjaman yg dibayar pada CIMB sebanyak RM90,000.00..so anda telah untung sebanyak RM252,000.00....huhu pakcik kayo! pakcik kayo!
25 tahun lamanye?dah tua kerepot time tu?xlarat nak bayar smpai lama mcm tu huhu...hahahhaha ok xpe2,,xlarat byr ek? ok klo xlarat bayar kite leh gunakan cara "serve loan with ASB dividen",,apa tu ? ok serve loan with ASB dividen bermaksud loan anda dgn CIMB dividen anda dari ASB yg byrkan..tp kene make sure anda byr loan tu untuk tempoh setahun..means RM300*12=RM3600 sahaja..xde caj lain,hehe..so lepas setahun,anda akan dapat dividen 8% dari RM50,000 iaitu RM4000,,so untung yg RM4000 tu lah anda gunakan utk bayarkan loan anda pada tahun berikutnye..Loan anda setahun RM3600 kan?dividen ASB RM4000 setahun..so anda still untung RM400 :))...senang kan? so lepas 25 tahun,,anda still dapat saving terkumpul sebanyak RM50,000+ (400*25)=RM60,000..Banyak la jugak,,anda hanya keluarkan modal RM3600 je,,cash on hand nanti RM60,000...untug lebih dari 2000% tu haha..


Amacam,menarik x kuasa ASB loan ni??hehehe...satu pelaburan yg bijak untuk longterm...
kalau berminat boleh sms n contact aku 013-3842042, 012-9729723,..
Personal Advisor CIMB
aku boleh direct datang pada korang,,so xperlulah korang pergi bank,,buang masa dan tenaga je :))
isi borang,cap jari,settle..tunggu 2 minggu untuk diluluskan :)
Ok lepas ni,,banyak yg aku nak cite pasal benefit lain...jumpa lagi:))

29 comments:

  1. tq for info. mcm mne jika ekonmi bank jath? bgaima dgn divden yg dpt. adkh akn trun jgk?

    ReplyDelete
  2. Adakah Anda Memerlukan kewangan pinjaman segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan cepat ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    * Syarat-syarat pinjaman adalah bayaran fleksibel dan bulanan
    *. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
    Kami menawarkan balasan awal kurang dari 24 jam
    pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
    dari awak.

    Hubungi syarikat amanah berlesen yang dibenarkan dan dibenarkan
    bahawa bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk maklumat lanjut Soalan dan borang permohonan pinjaman Hubungi kami melalui

    e-mail: matildablakeloanfirm@gmail.com
    Dr Matilda Blake
    Pemilik dan Pengasas
    Matilda Blake Firma Pinjaman

    ReplyDelete
  3. Adakah Anda Memerlukan kewangan pinjaman segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan cepat ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    * Syarat-syarat pinjaman adalah bayaran fleksibel dan bulanan
    *. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
    Kami menawarkan balasan awal kurang dari 24 jam
    pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
    dari awak.

    Hubungi syarikat amanah berlesen yang dibenarkan dan dibenarkan
    bahawa bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk maklumat lanjut Soalan dan borang permohonan pinjaman Hubungi kami melalui

    e-mail: matildablakeloanfirm@gmail.com
    Dr Matilda Blake
    Pemilik dan Pengasas
    Matilda Blake Firma Pinjaman

    ReplyDelete
  4. Kami ingin memaklumkan orang ramai bahawa PINJAMAN SYARIKAT JAMINAN KEWANGAN kini sedang memberi pinjaman pada kadar yang berpatutan sebanyak 2% setahun. Kami memberi jumlah pinjaman minimum 10,000.00 dan jumlah maksimum sebanyak 100,000,000.00. Jika anda memerlukan kewangan untuk pengembangan perniagaan, tujuan pertanian, pembayaran balik hutang, pinjaman kereta dan pinjaman pendidikan maka kita boleh membantu besar dan bantuan kepada anda. Untuk pertanyaan mengenai program kredit kami kami cadangkan anda menghubungi email rasmi kami di bawah: financialassuranceloans@gmail.com, financialassuranceloans@accountant.com

    ReplyDelete
  5. $$$ URGENT LOAN OFFER WITH LOW INTEREST RATE APPLY NOW $$$
    Do you need Loan to pay off your debt and start a new life? You have come to the right place were you can get FUNDED at a very low interest rate. Interested people/company should please contact us via email for more details.

    Full name:
    Date of birth (yyyy-mm-dd):
    Gender:
    Marital status:
    Amount Needed:
    Duration:
    Address:
    City:
    State/province:
    Zip/postal code:
    Country:
    Phone number:
    Monthly Income:
    Occupation:

    E-mail: shadiraaliuloancompany1@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Adakah anda memerlukan pinjaman sebenar? Adakah anda pernah ditolak oleh mana-mana institusi, bank-bank kewangan dan syarikat kewangan yang lain? Jika ya, bimbang lagi kerana @ JESSICABROWNFINANCEFIRM kami adalah syarikat kewangan berpengalaman yang memberikan pinjaman mudah percuma kepada individu yang tulen dan serius, syarikat-syarikat, syarikat-syarikat korporat dan orang ramai pada kadar faedah 2%. Kami mempunyai akses ke kolam tunai untuk memberi kepada Sme dan mereka yang mempunyai rancangan untuk memulakan perniagaan tidak kira betapa kecil. Tetap yakin kesejahteraan dan keselesaan sahaja yang kami berada di sini untuk pastikan. Dapatkan berhubung dengan kami perkhidmatan pelanggan @ email: jessicabrownfinancefirm@gmail.com untuk maklum balas yang cepat dan pantas ......
     
                                        PEMOHON DATA DIPERLUKAN
     
     
    1. Nama
    2. Negara
    3. Alamat
    4. Jantina
    5. Pekerjaan
    6. Jawatan di tempat kerja
    7. pendapatan bulanan
    8. Jumlah yang diperlukan
    Tempoh 9. Pinjaman
    10. Agama
    11. Adakah anda memohon sebelum dan telah menolak? Jika ya
    12. Nyatakan sebab ..........................................
    ......................................................... ...
    ......................................................... ...
    ............................................................
    ......................................................... ...
     
     
     
    Seseorang sedang menunggu untuk bercakap dengan anda

    ReplyDelete
  7. Ini luar biasa saat saya mengira semua telah selesai dengan saya Ibu Iskandar datang untuk menyelamatkan saya. Saya sangat berhutang sejauh orang-orang yang saya pinjam uang dari geng melawan saya dan kemudian membuat saya ditangkap sebagai akibat dari hutang saya. ditahan selama berbulan-bulan maka masa rahmat diberikan kepada saya saat saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan mencari uang untuk membayar semua hutang yang saya terima sehingga saya diberitahu bahwa ada beberapa kreditur sah online sehingga saya harus mencari Karena melalui blog saya berualang kali tertipu tapi ketika saya menemukan Ibu Iskandar CEO ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM, Tuhan mengarahkAan saya ke iklannya melalui blog karena daya tarik saya terhadapnya adalah benar-benar mukjizat mungkin karena Tuhan telah melihat bahwa saya memiliki banyak menderita karena itulah dia mengarahkan saya kepadanya. Jadi saya menerapkannya dengan antusias setelah beberapa jam pinjaman saya disetujui oleh Dewan dan dalam dua hari saya dikreditkan dengana jumlah pasti yang saya berikaan untuk semua ini tanpa jaminan tambahan Kredit Tanpa Agunan (KTA) sama seperti saya berbicara dengan Anda sekarang saya telah dapat menghapus semua hutang saya dan sekarang saya memiliki supermarket sendiri, saya tidak memerlukan bantuan orang lain sebelum saya memberi makan atau mengambil keuangan apa pun keputusan saya tidak punya urusan dengan Polisi lagi saya sekarang adalah wanita merdeka. Anda ingin mengalami kemandirian finansial seperti saya silahkan hubungi Ibu melalui BBM-nya: {D8980E0B} atau melalui email perusahaan: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) Anda tidak dapat memperdebatkan fakta bahwa di dunia kesulitan ini Anda memerlukan seseorang untuk membantu Anda mengatasi gejolak keuangan dalam hidup Anda dengan satu atau lain cara, jadi saya memberi Anda mandat untuk mencoba dan menghubungi Ibu Iskandar di alamat di atas sehingga bisa mengatasi kemerosotan keuangan dalam hidup Anda. Anda bisa menghubungi saya melalui email berikut: (anggaannisa1979@gmail.com)) selalu bersikap positif dengan Ibu Iskandar dia akan melihat Anda melalui semua tantangan finansial Anda dan kemudian memberi Anda sebuah tampilan baru finansial.

    Detail Kontak Penuh:

    Perusahaan: ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM (ISKANDAR LENDERS)
    Email: {iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}
    BBM INVITES: {D8980E0B}
                           : {4424AA}
    Alamat Facebook: {www.facebook.com/iskandar.lesteri.7}
    Website: {iskandarlestari.wordpress.com}

               TESTIMONI OLEH
    Penerima Manfaat: Angga Annisa
       Email: {anggaannisa1979@gmail.com}

    ReplyDelete
  8. Ini luar biasa saat saya mengira semua telah selesai dengan saya Ibu Iskandar datang untuk menyelamatkan saya. Saya sangat berhutang sejauh orang-orang yang saya pinjam uang dari geng melawan saya dan kemudian membuat saya ditangkap sebagai akibat dari hutang saya. ditahan selama berbulan-bulan maka masa rahmat diberikan kepada saya saat saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan mencari uang untuk membayar semua hutang yang saya terima sehingga saya diberitahu bahwa ada beberapa kreditur sah online sehingga saya harus mencari Karena melalui blog saya berualang kali tertipu tapi ketika saya menemukan Ibu Iskandar CEO ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM, Tuhan mengarahkAan saya ke iklannya melalui blog karena daya tarik saya terhadapnya adalah benar-benar mukjizat mungkin karena Tuhan telah melihat bahwa saya memiliki banyak menderita karena itulah dia mengarahkan saya kepadanya. Jadi saya menerapkannya dengan antusias setelah beberapa jam pinjaman saya disetujui oleh Dewan dan dalam dua hari saya dikreditkan dengana jumlah pasti yang saya berikaan untuk semua ini tanpa jaminan tambahan Kredit Tanpa Agunan (KTA) sama seperti saya berbicara dengan Anda sekarang saya telah dapat menghapus semua hutang saya dan sekarang saya memiliki supermarket sendiri, saya tidak memerlukan bantuan orang lain sebelum saya memberi makan atau mengambil keuangan apa pun keputusan saya tidak punya urusan dengan Polisi lagi saya sekarang adalah wanita merdeka. Anda ingin mengalami kemandirian finansial seperti saya silahkan hubungi Ibu melalui BBM-nya: {D8980E0B} atau melalui email perusahaan: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) Anda tidak dapat memperdebatkan fakta bahwa di dunia kesulitan ini Anda memerlukan seseorang untuk membantu Anda mengatasi gejolak keuangan dalam hidup Anda dengan satu atau lain cara, jadi saya memberi Anda mandat untuk mencoba dan menghubungi Ibu Iskandar di alamat di atas sehingga bisa mengatasi kemerosotan keuangan dalam hidup Anda. Anda bisa menghubungi saya melalui email berikut: (anggaannisa1979@gmail.com)) selalu bersikap positif dengan Ibu Iskandar dia akan melihat Anda melalui semua tantangan finansial Anda dan kemudian memberi Anda sebuah tampilan baru finansial.

    Detail Kontak Penuh:

    Perusahaan: ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM (ISKANDAR LENDERS)
    Email: {iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}
    BBM INVITES: {D8980E0B}
    : {4424AA}
    Alamat Facebook: {www.facebook.com/iskandar.lesteri.7}
    Website: {iskandarlestari.wordpress.com}

    TESTIMONI OLEH
    Penerima Manfaat: Angga Annisa
    Email: {anggaannisa1979@gmail.com}

    ReplyDelete
  9. Kami adalah organisasi yang ditubuhkan untuk membantu orang yang memerlukan pinjaman, adakah anda mencari pinjaman untuk memulakan perniagaan atau membayar dept, adakah anda secara kewangan atau masalah kewangan? Kami berada di sini untuk membantu anda dengan pinjaman yang anda cari, sila hubungi kami tanpa membuang masa yang kami sahkan dan mampu menangani isu-isu anda sila hubungi kami melalui E-mel. jessicawilliamsloanfirm@gmail.com


    Mohon Isi Permohonan Pinjaman supaya saya boleh memulakan pemprosesan Pinjaman anda


    BORANG PERMOHONAN PINJAMAN


    Nama pertama_------------------------------------------------ -------------

    Nama terakhir------------------------------------------------ -----------------

    Alamat rumah------------------------------------------------ -----------

    Alamat Pejabat------------------------------------------------ -------------

    Jumlah Diperlukan ------------------------------------------------ -------------

    Tarikh lahir----------------------------------------------- -----------------

    Nombor Kad Pengenalan ----------------------------------------------- ---------------

    Adakah anda Terlibat Sebelum ---------------------------------------------- -


    Selamat sejahtera

    Jessica Williams

    ReplyDelete
  10. Saya ingin memulai dengan bersyukur kepada Tuhan untuk hadiah hidup. Nama saya Nadia Sisworo dan saya ingin berbagi cerita bagus tentang ibu Rossa Stanley Favor perusahaan yang layak secara finansial yang membuat hidup saya manis. Saya telah mengalami kesulitan keuangan untuk beberapa waktu dan saya harus meminjam dari teman-teman saya karena saya berharap untuk membayar mereka kembali setelah menerima gaji saya. Dan saat itulah hidup saya berubah menjadi yang terburuk, saya dipecat dari pekerjaan dan saya kehilangan ibu saya beberapa bulan kemudian. Setelah ibu saya dimakamkan, teman-teman saya mulai meminta uang mereka kembali. Tetapi ketika saya pikir hidup saya sudah berakhir, saya benar-benar mencoba bunuh diri, ketika ALLAH menggunakan teman saya dan Neighbor Annisa Berkarya yang sekarang telah pindah ke Singapura, dia membantu saya untuk menghubungi ibu Rossa Stanley yang katanya seorang teman dari India menghubungkannya dengan ibu Rossa, jadi saya menceritakan kisah saya kepada ibu, dia meminta dokumen saya yang saya ajukan dan sebelum saya tahu itu permintaan pinjaman saya untuk Rp120.000.000,00 disetujui, sebelum itu saya telah mencoba tiga perusahaan pinjaman online yang berbeda tetapi tidak ada bantuan positif, tetapi ibu rossa stanley melalui perusahaan pinjamannya ROSSATANLEYLOANCOMPANY mengubah hidup saya dan saya telah memutuskan bahwa sampai saya mati saya akan terus membagikan kisah ini sehingga sesama warga negara saya dapat memperoleh manfaat darinya, jangan menghubungi pemberi pinjaman palsu yang membanjiri mana-mana dengan cerita pinjaman palsu, Setelah itu proses persetujuan kredit saya selesai dan saya menerima surat persetujuan dari perusahaan yang menyatakan bahwa saya harus memberikan Rincian pergelangan kaki. Saya menerima pemberitahuan dari bank saya bahwa rekening bank saya dikreditkan dengan jumlah pinjaman yang saya minta. mother rossa stanley adalah satu-satunya pemberi pinjaman nyata, tulus, dan tulus di seluruh dunia jadi jangan ragu untuk menghubungi ibu Rossa Stanely di saluran ini ROSSASTANLEYLOANCOMPANY@GMAIL.COM
    Panggil Saja +12133153118
    Aplikasi Whats Mother Rossa +19145295708
    Ini adalah kesaksian saya dan dapat diverifikasi dengan detail akun saya yang di bawah ini jika Anda ragu
    itulah cara hidup saya berubah dan saya akan terus berbagi berita sehingga semua orang dapat melihat dan menghubungi perusahaan yang baik yang mengubah situasi saya. Anda juga dapat menghubungi saya jika Anda membutuhkan bantuan saya atau Anda ingin bertanya kepada saya tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya . Ini email saya: nadiasisworo@gmail.comDan di bawah ini adalah detail akun saya yang mendapat kredit dari pinjaman dari rossastanleyloancompany,

    Alamat bank: Cabang Jatinegara Jakarta Timur
    Nama akun: Nadia Sisworo
    Nomor akun: 0504482516
    Nama Bank: Bank Negara Indonesia (BNI)

    ReplyDelete
  11. Saya ingin menyarankan semua pencari pinjaman untuk bergegas ke perusahaan Ross Stanley, yang merupakan satu-satunya pemberi pinjaman asli dan asli yang meminjamkan bunga 2%, ini adalah kisah saya, nama saya Annisa dari Bali, Indonesia, pemilik restoran, jangan tertipu atau takut bahwa pinjaman tidak dapat diperoleh dari internet, itu mungkin dan saya adalah penerima pinjaman internet. Saya membaca beberapa komentar Anda tentang bagaimana Anda ditipu, Ya mereka adalah pemberi pinjaman palsu, dan mereka juga pemberi pinjaman nyata Dan Ibu Rossa adalah satu-satunya. Karena ada banyak pemberi pinjaman palsu, saya awalnya skeptis, saya memutuskan untuk meminta pinjaman kepada ibu Rossa, jadi saya menghubungi Ms. Rossa untuk permintaan pinjaman saya sebesar Rp 100.000.000,00 dan dalam 24 Jam, pinjaman saya disetujui dan dikirim ke bank BCA saya akun, dengan bukti jika Anda meragukan saya dan pinjaman ini datang dengan tingkat bunga sangat rendah 2% tidak seperti bank di Indonesia yang memberikan pinjaman 7% atau lebih, saya harus mengakui ketika saya mendapatkan uang, saya terkejut dan masih terkejut sampai sekarang , meskipun beberapa ditolak karena tidak memenuhi syarat untuk pinjaman. Tetapi saya diberikan karena keseriusan dan pendekatan tulus saya, saya mendapatkan pinjaman saya, dan ketika saya bertanya kepada ibu saya Rossa bagaimana dia mendapatkan uang yang dia pinjamkan kepada banyak orang, dia mengatakan itu didukung oleh Amerika Serikat dan Bank Dunia untuk membantu miskin di ASIA dan AFRIKA untuk mengurangi kemiskinan Saya tidak bisa berhenti berterima kasih kepada ibu saya Rossa karena membuat saya dan keluarga saya keluar dari kemiskinan, jadi saya merasa karena dia baik dan baik kepada saya, saya perlu berbagi berita tentang perusahaannya sehingga orang-orang akan tahu tentang perusahaan pinjamannya dan juga menghindari jatuh untuk peminjam palsu yang membanjiri mana-mana dengan cerita palsu, Anda dapat berbicara dengan ibu rossa melalui email, whats app dan teks, saya merasa dibandingkan dengan berbagi rincian ini tetapi banyak yang sangat tidak serius dan akan memanggil ibu jadi saya hanya dapat memberikan alamat email bagi siapa saja untuk menghubungi mother rossa email-rossastanleyloancompany@gmail.comWhatsApp +19145295708 jika Anda menghubungi mereka, mereka akan menjawab Anda dengan cepat dan jika Anda ragu ada yang bisa menghubungi saya di facebook @ annisa buat atau email saya di annisaberkarya@gmail.com semoga ALLAH terus memberkati dan melindungi wanita semacam ini dan memahami ibu rossa stanley.

    ReplyDelete
  12. Selamat Datang di Perusahaan Pinjaman Rossa Stanley

    Hubungi perusahaan pinjaman dengan rekam jejak pencairan pinjaman dan daftar global pemberi kredit di seluruh dunia, di perusahaan peminjaman rossa stanley stabilitas keuangan Anda adalah tujuan kami, kami memberikan pinjaman kepada

    1) Individu
    2) Bekerja sama badan
    3) Perusahaan terbatas.
    4) Pinjaman pribadi.
    5) Pinjaman investasi.
    6) Pinjaman Konstruksi.
    7) Pinjaman Hipotek.
    Hubungi kami sekarang melalui media berikut,

    Email: rossastanleyloancompany@gmail.com
    Direktur Telp: +1(914)529-5708
    Whats-app: +1(914)529-5708
    Manajer operasi Tel: (+1) 2133153118
    Instagram Resmi: rossastanleyloan
    Twitter Resmi: Rossastanlyloan
    Facebook Resmi: Rossa Stanley Favor
    Alamat kantor pusat: 3911 Kenwood Place, Orlando Florida USA.
    Kode pos: 32801
    Terdaftar di bawah pengawasan hukum industri Florida,
    ATAU
    Isi formulir aplikasi di bawah ini dan kami akan segera membalas Anda, Kami tersedia 24 jam setiap hari.

    DATA PEMOHON
    1) Nama Lengkap:
    2) Tanggal lahir:
    3) Alamat:
    4) Nomor jaminan sosial:
    5) Nomor Aplikasi Whats:
    6) Pekerjaan:
    7) Nomor Telepon:
    8) Posisi di tempat kerja:
    9) Penghasilan Bulanan:
    10) Jumlah Pinjaman yang Diperlukan:
    11) Durasi Pinjaman:
    12) Nama Facebook:
    13) Status Perkawinan:
    14) Agama:
    15) Negara:
    16) Jenis Kelamin:
    17) Kecacatan Apa Pun
    18 Sudahkah Anda mengajukan pinjaman sebelumnya? Jika ya, sebutkan nama perusahaan pinjaman tersebut

    SALAM,
    Favor Mrs.Rossa Stanley
    CEO ROSSASTANLEYLOANCOMPANY
    Email rossastanleyloancompany@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Nama:Teddy Liza
    status perkawinan: janda
    jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
    tempat tinggal saya:. Palangkaraya
    email ku:::teddyliza2020@gmail.com
    kesaksian yang memotivasi saya whatsapp :;l+ 6281617538564
    tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

    Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [baˈha.sa in.doˈne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

    Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
    E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+ 447723553516

    ReplyDelete
  14. Halo,
    Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu untuk membantu saya mendapat pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami lender online yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman, saya telah memerlukan pinjaman selama 3 tahun terakhir untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya ke sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan kawan-kawan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk berlari, sehinggalah satu hari setia bahawa kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menunaikan keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya yang diproses dan diluluskan dan dalam masa 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
    jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
    semoga Allah terus memberkati dan menyayangi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

    ReplyDelete
  15. Damai selalu bersamamu! Nama saya Ny Nabilah Ashraff dari Karel Sasuit Tubun di Semarang, Indonesia

    Saya meminjam sekitar 100 juta dari seorang wanita di Malaysia dan saya kehilangan sekitar 6 juta tanpa pinjaman, mereka berulang kali meminta pembayaran, saya membayar hampir 6 juta, jadi saya tidak mendapatkan pinjaman, Tuhan itu mulia, saya bertemu dengan seorang teman online Ahmadzulkifli mengirim email ke harumahmadzulkifli@gmail.com dan Endang nisrina dengan email endangnisrina@gmail.com yang memberikan kesaksian tentang bagaimana ia mengajukan pinjaman, dan ia mendapatkan pinjaman tanpa tekanan dari RIKA ANDERSON LOAN COMPANY

    Jadi dia memperkenalkan saya kepada Ibu. Perusahaan Rika Anderson, dan saya mengajukan 500 juta, saya pikir ini adalah lelucon dan kecurangan, tetapi saya mendapat pinjaman di rekening BANK INDONESIA dengan 2% tanpa jaminan. hari ini saya sangat senang dengan keluarga saya dan bisnis yang hebat.

    Saya sangat senang bahwa saya selamat dari kemiskinan. Jadi saya menyarankan Anda yang membutuhkan pinjaman untuk menghubungi ibu Rika karena semua pimpinan pinjaman lainnya palsu. Sekali lagi terima kasih telah membaca kesaksian saya, semoga Tuhan memberkati kita semua dan memberi kita umur panjang dan kemakmuran.

    Situs web: rikaandersonloancompany.webs.com
    Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Rika Anderon Whatsapp: +15183602491

    ReplyDelete
  16. Adakah anda Perlu pinjaman kredit kewangan yang mendesak?
    * Pemindahan Sangat cepat dan segera kepada akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapat wang
    akaun bank
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    * Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan
    *. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas

    e-mel: cashfirmarena@gmail.com

    SIR EVA Demeter
    Ketua Pengarah
    CASHFIRM

    ReplyDelete
  17. Halo,
    nama saya Siti Aminah dari Indonesia, tolong saya sarankan semua orang di sini harus sangat berhati-hati, karena ada begitu banyak pemberi pinjaman pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih yang asli di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah ditipu oleh 4 pemberi pinjaman yang berbeda, saya kehilangan banyak uang karena saya sedang mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Saya hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang karena hutang.

    Saya hampir menyerah sampai saya meminta saran dari seorang teman yang memperkenalkan saya kepada pemberi pinjaman asli dan perusahaan yang sangat andal yaitu Bunda Alicia Radu yang mendapatkan pinjaman saya dari 800 juta rupiah Indonesia dalam waktu kurang dari 24 jam Tanpa tekanan dan tekanan suku bunga rendah 2%. Saya sangat terkejut ketika memeriksa rekening bank saya dan menemukan jumlah pinjaman yang saya minta telah ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan sehingga saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan dari Bunda Alicia Radu

    Saya ingin Anda mempercayai Bunda Alicia Radu dengan sepenuh hati karena ia sangat membantu dalam hidup saya dan kehidupan finansial saya. Anda harus menganggap diri Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui email: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika Anda memerlukan informasi tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman dari Ibu Alicia Radu, Anda sangat bebas untuk menghubungi saya dan saya akan dengan senang hati menjawab Anda karena Anda juga dapat membantu orang lain setelah Anda menerima pinjaman Anda.

    ReplyDelete
  18. Saya telah menjadi korban penipuan tetapi ketika saya melihat posting mengenai pinjaman tentang bagaimana seorang wanita dengan tiga anak mendapat pinjaman dari John William Loan Offer, saya kewalahan. Saya baru saja menyetujui pinjaman saya pada 10 Januari 2020 dan saya menerima pinjaman saya pada tanggal 14 Januari 2020. Jika Anda berada dalam krisis keuangan, jangan ragu untuk menghubungi pemberi pinjaman swasta ini. Mereka memberikan pinjaman dengan tingkat bunga 2% di seluruh dunia. Dapatkan pinjaman resmi Anda di John Williams Loan Offer dan berhenti membuang-buang waktu Anda dengan pemberi pinjaman palsu. Hubungi mereka sekarang melalui email: johnloanfirm2@gmail.com Terima kasih, John William, Tawaran Pinjaman Saya berterima kasih

    ReplyDelete
  19. Halo semuanya
    Saya ingin menggunakan media ini untuk membuat Anda semua tahu bahwa mendapatkan pinjaman tidak sesulit dan sesulit yang Anda kira

    Saya Rina Mariana penduduk asli bandung. Indonesia
    Saya mendapat pinjaman dari  ONE BILLION RISING FUND dan proses aplikasi saya mudah, lancar dan mudah dimengerti dan saya telah diberkati sejak saya baru menjadi firma pinjaman dan hidup saya tidak lagi menjadi bahan tertawaan bagi orang-orang, tetapi mereka datang kepada saya sekarang untuk meminta nasihat dan bagaimana membantu mereka secara finansial dan sejauh ini saya telah memperkenalkan cukup banyak orang kepada perusahaan pinjaman dan mereka juga mendapatkan pinjaman dari   ONE BILLION RISING FUND

    Saya akan menyarankan bahwa jika Anda membutuhkan pinjaman dan Anda ingin mendapatkan bantuan karena kami telah mendapatkan bantuan dari  ONE BILLION RISING FUND   kemudian hubungi perusahaan pinjaman melalui gmail di bawah ini dan dapatkan transformasi dalam hidup Anda secara finansial seperti yang kami lakukan
    Mereka yakin, aman, andal, dan terbuka untuk pelanggan
    Mengapa saya menyukai mereka adalah Anda sangat bebas untuk bertanya tentang pinjaman Anda dan layanan mereka 24/7

                                              KONTAK PERUSAHAAN

     Nama Perusahaan ::::::ONE BILLION RISING FUND
    Gmail: onebillionrisingfund@gmail.com

                                 Hubungi saya
    Rina Marian
    rinamariana874@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan segera?
    * Transfer cepat dan cepat ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapat wang
    akaun bank
    * Kadar faedah rendah 2%
    * Tempoh pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun)
    * Syarat pinjaman dan pembayaran bulanan yang fleksibel

    E-mel: cashfirmarena@gmail.com

    Ketua Pegawai Eksekutif
    TEL: +60183723787
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Laman web: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete
  21. Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan segera?
    * Transfer cepat dan cepat ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapat wang
    akaun bank
    * Kadar faedah rendah 2%
    * Tempoh pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun)
    * Syarat pinjaman dan pembayaran bulanan yang fleksibel

    E-mel: cashfirmarena@gmail.com

    TEL: +60183723787
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Laman web: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete
  22. Terima kasih dan saya berterima kasih selamanya, saya mendapatkan pinjaman saya

    ReplyDelete
  23. Halo, saya Ny. Sandra Ovia, pemberi pinjaman uang swasta, apakah Anda berhutang? Anda membutuhkan dorongan finansial? pinjaman untuk membangun bisnis baru, untuk memenuhi tagihan Anda, memperluas bisnis Anda di tahun ini dan juga untuk renovasi rumah Anda. Saya memberikan pinjaman kepada perusahaan lokal, internasional dan juga dengan tingkat bunga yang sangat rendah 2%. Anda dapat menghubungi kami melalui Email: (sandraovialoanfirm@gmail.com)
    Anda dipersilakan untuk perusahaan pinjaman kami dan kami akan memberikan yang terbaik dari layanan kami.

    ReplyDelete
  24. Am Fx Bambang Kartiko Putro dari Surabaya dan saat ini tinggal di Jl otista 82 RT 010 RW 012 Bidara Cina, Jatinegara Jakarta, Indonesia.

    Saya ingin mengucapkan selamat kepada perusahaan Pinjaman Ibu Rika Anderson atas dana cepat dan aman yang mereka berikan kepada saya tanpa jaminan.

    Saya mendapat 250 juta (Rp250.000.000) pada tanggal 28 Juli 2020 (28/08/2020) dari ibu Rika Anderson Loan Company dengan bunga 2% untuk menyelamatkan hidup saya, pendidikan anak-anak saya dan bisnis furnitur.
    Saya menyarankan siapapun di Indonesia yang membutuhkan pinjaman untuk segera menghubungi ibu rika. Mereka adalah satu-satunya perusahaan pinjaman yang dapat diandalkan yang dapat saya jamin 100% tanpa kekecewaan.

    Kontak melalui email: rikaandersonloancompany@gmail.com support@rikaandersonloancompany.com
    Situs web: rikaandersonloancompany.com
    www.wasap.my/+19295260086/RikaAndersonloancompany
    Whatsapp: +1(929)526-0086
    WA: +6285854125084
    Twitter: LoanRika
    Facebook: Rika Anderson Alfreda
    Instagram: Rikaandersonloan

    Tanggal: 28 Juli 2020
    Email Saya: bambang.kartiko101@gmail.com
    Twitter: @KartikoBambang
    Instagram: bambang.kartiko101

    ReplyDelete
  25. Selamat Datang di Perusahaan Pinjaman Rossa Stanley

    Hubungi perusahaan pinjaman dengan rekam jejak pencairan pinjaman dan daftar global penguji pinjaman di seluruh dunia, di perusahaan pinjaman rossa stanley stabilitas keuangan Anda adalah tujuan kami, kami memberikan pinjaman kepada
    1) Individu
    2) Badan usaha
    3) Perusahaan terbatas.
    4) Pinjaman pribadi.
    5) Pinjaman investasi.
    6) Pinjaman Konstruksi.
    7) Pinjaman Hipotek.
    Hubungi kami sekarang juga melalui media berikut,
    Email: rossastanleyloancompany@gmail.com atau support@rossastanleyloan.org
    Manajer Operasi Telepon / whatsapp / telegram (+1) 213-315-.3118
    Instagram Resmi: rossastanleyloan
    Twitter Resmi: Rossastanlyloan
    Facebook Resmi: Rossa Stanley Favor
    Daftar online di www.rossastanleyloan.org
    ATAU
    Isi formulir aplikasi di bawah ini dan kami akan segera membalas Anda, Kami tersedia 24 jam setiap hari.

    DATA PEMOHON
    1) Nama Lengkap:
    2) Tanggal lahir:
    3) Alamat:
    4) Nomor Jaminan Sosial:
    5) Nomor Aplikasi Whats:
    6) Pekerjaan:
    7) Nomor Telepon:
    8) Posisi di tempat kerja:
    9) Pendapatan Bulanan:
    10) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan:
    11) Jangka Waktu Pinjaman:
    12) Nama Facebook:
    13) Status Pernikahan:
    14) Agama:
    15) Negara:
    16) Jenis Kelamin:
    17) Nomor Jaminan Sosial [SSN]
    18 Apakah Anda pernah mengajukan pinjaman sebelumnya? Jika ya, sebutkan nama perusahaan pinjaman tersebut

    SALAM,
    Nyonya Rossa Stanley Nikmat
    CEO ROSSASTANLEYLOANCOMPANY

    ReplyDelete
  26. Halo, saya FIGUEIREDO DE OLIVEIRA LUCIANO, saat ini tinggal di kota Bristol, di sini di Inggris. Saya seorang duda saat ini dengan Empat anak dan saya terjebak dalam situasi keuangan pada Mei 2019 dan saya perlu membiayai kembali dan membayar tagihan saya. Saya mencoba mencari pinjaman dari bank dan berbagai firma pinjaman baik swasta maupun korporasi tetapi tidak pernah berhasil, dan kebanyakan bank menolak kredit saya. Tetapi seperti yang Tuhan inginkan, saya diperkenalkan kepada seorang wanita Tuhan seorang pemberi pinjaman pinjaman pribadi yang memberi saya pinjaman $ 150,000.00 USD dan hari ini saya adalah pemilik bisnis dan anak-anak saya baik-baik saja saat ini, jika Anda harus menghubungi perusahaan mana pun dengan referensi untuk mendapatkan pinjaman tanpa agunan, tidak ada pemeriksaan kredit, tidak ada penandatanganan hanya dengan tingkat bunga 3% dan rencana dan jadwal pembayaran yang lebih baik, silakan hubungi Ibu Rossa Stanley (rossastanleyloancompany@gmail.com). Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat bahagia sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang-orang lebih banyak tentang dia dan juga saya ingin Tuhan memberkatinya lebih banyak. Anda dapat menghubunginya melalui ini
    email- rossastanleyloancompany@gmail.com
    untuk pertanyaan apa pun, kontak saya adalah WhatSapp + (44) -7537-1690-15
    email pribadi saya- figueiredoluciano2020@gmail.com
    figueiredoluciano10@yahoo.com

    ReplyDelete
  27. Hai semua

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya berasal dari indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang anda lihat pada catatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
    Saya tidak berada di sini untuk memberitahu anda kisah bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang kepada mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu anda SYARIKAT PINJAMAN sebenar dan sahajalah yang ALLAH hantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

    Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai syarat dan syarat pinjaman yang cukup besar, untuk menutup semua pinjaman mereka adalah berpatutan dan cepat dilupuskan tidak seperti syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
    Tolong jangan tertipu oleh saksi yang mempunyai nombor dan whatsapp indonesia, mereka semua penipu, bagaimana syarikat individu boleh memberi pinjaman ?, itu harus menjadi pertanyaan pertama anda.

    Rakan-rakan saya di Asia, saya mohon agar anda mendengarkan saya ketika saya bersumpah kepada anda dengan nama Allah, bahawa saya mengatakan kepada anda semua kebenaran, Syarikat ALL GLOBAL GRANT LOAN, satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda setelah anda menyelesaikan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
    Mengapa anda tidak menjadi antara berita baik ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENARIK untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan meningkatkan tahap kehidupan anda, berikut adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda bebas menghubungi saya di EMAIL fradesyriritia12@gmail.com saya untuk maklumat lebih lanjut, saya dengan senang hati akan mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

    NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL
    EMAIL Syarikat:allglobalgrantloan@gmail.com
    Whatsapp Syarikat: +1 (301) 971-4445
    E-mel Saya: fradesyriritia12@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Hai semua

    Nama saya Ahamad Faudzi Abd dari MALAYSIA. Saya mengalami trauma kewangan kerana saya ditipu dan ditipu oleh banyak syarikat pinjaman dalam talian dan saya fikir bahawa tidak ada yang baik yang boleh keluar dari transaksi dalam talian tetapi semua keraguan saya segera ditenangkan dan hilang ketika rakan saya memperkenalkan saya pada mulanya kepada syarikat ALL GLOBAL PEMBERIAN PINJAMAN, saya fikir ia masih menjadi permainan penipu yang sama, tetapi rakan saya meyakinkan saya, dan saya juga melihat kesaksian orang lain, saya terpaksa memaksa diri untuk mengikuti semua proses, yang paling mengejutkan setelah memenuhi semua syarat, saya mendapat pinjaman RM 5.000.000 di akaun bank MUAMALAT saya Semasa saya dimaklumkan di telefon saya, saya tidak pernah mempercayainya, nampaknya saya bergegas ke bank untuk memastikan bahawa ia benar dan nyata, dan pinjaman itu ada di sana akaun, saya menariknya tanpa komplikasi dan melaburkannya dalam perniagaan saya Venture.

    Sekiranya anda mahukan pinjaman hari ini untuk perniagaan dan memulakan kehidupan, syarikat, dan kontrak besar, sila hubungi SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL di e-mel mereka di bawah.
    E-mel ............. allglobalgrantloan@gmail.com

    Dan jika anda mahukan maklumat yang tepat dari saya, maka anda boleh menghubungi saya melalui e-mel peribadi saya (aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com)

    Saya adalah PEMANDU Lori biasa, tetapi sekarang saya memiliki Lori dan saya menjadi penyokong besar, saya memberi jaminan kepada anda semua bahawa anda akan mendapat pinjaman anda dari SYARIKAT yang baik ini.

    SYARIKAT: SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN PEMBERIAN GLOBAL
    E-mel: allglobalgrantloan@gmail.com
    Tel ............. +1(301)971-4445
    e_mail .......... [aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com]

    ReplyDelete
  29. Las Vegas' Wynn Casino - JTM Hub
    Casino. Wynn is a https://access777.com/ $4 billion resort microtouch solo titanium with four hotel towers with 5,750 wooricasinos.info rooms and suites. Each of the hotel towers includes a 20,000 square foot www.jtmhub.com casino and https://jancasino.com/review/merit-casino/ a

    ReplyDelete